Beskrivning
Jag har nyligen flyttat till denna vackra stad Västervik. Jag tycker att det är en underbar plats för rekreation och avkoppling. Speciellt på en cykel.
Det enda jag saknar är en plats där man enkelt och snabbt kan hyra ut en cykel på ett cykeluthyrningställe som kan stötta via appen.
Västervik har mycket turister och alla kommer inte hit med sin egen cykel. Jag tänker på mina vänner, som också älskar att cykla, när de kommer på besök kommer det att vara fantastiskt att bjuda dem på en cykelrunda och cykelstället som enkelt kan styras via appen verkar vara det bästa:)
Jag tror att det är intressant förslag för besökare, resenärer samt allmänheten.
PS- Vi har den här lösningen i Karlskrona och trivs jättemycket. Bifogar bild från https://energikontorsydost.se/a/cykla-vidare-i-blekinge
Bifogade filer
BT.jpg


